lördag 29 januari 2011

Why Don't You?

Why don't you?



I denna till synes kaftanliknande klänning från Halston Heritage skulle jag vilja spendera min kväll. Det vackra stycket av sidentyg skulle bäras med guldklädda Louboutins samt en clutch från Yves Saint Laurent. En snabb flygresa till den vackra staden London, ett stopp förbi några butiker och denna klädsel skulle kunna bäras för en middag och en senare utgång med mina vänner som nyligen har förvandlats till Londoners.

Istället är jag dessvärre sjuk, någonting som varje gång gör mig oerhört frustrerad då jag blir fruktansvärt rastlös efter att sitta still mer än en timme. Jag ska dock försöka hitta mig någon trevlig sysselsättning, tidningsläsande, mänger av thé och senare studier får hålla mig sällskap en lördag som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar